Wszyscy chcemy ładnie wyglądać i zwracać uwagę doskonałą sylwetką. Rozważając o urlopie i zwiewnych kreacjach pomału rozpoczynamy panikować - czy uda nam się zrzucić wagę do czasu słodkiego lenistwa na plaży? Dodatkowo odchudzanie nie kojarzy nam się dobrze. Na gwałt rozpoczynamy weryfikację prostszych metod – tenże moment może chwilę zająć. Finalnie, kiedy wyczerpiemy wreszcie wszelkie możliwe” 100 % wiarygodne” metody, takie jak: rewelacyjne wymyślone pigułki, głodówki zakańczające się omdleniami i szybkim przybraniem na wadze, medycynę alternatywną oraz modły, jesteśmy w stanie rozpocząć poszukiwanie realnie dającego efekty środka dla nas. Co wybrać? Kuracja przygotowująca, aktywność fizyczna w fitness klubie + codzienne rozważne odżywianie! Brzmi przerażająco? Nie ma powodu do niepokoju. Adaptacja do nowego trybu funkcjonowania zajmie nam miesiąc- przedstawione prognozy podają psycholodzy odnosząc się do przeprowadzonych testów. Choć jawi się to kompletną zmianą, w dalszym ciągu jawi się rozsądniej niźli medycyna alternatywna w dążeniu zastopowania poczucia głodu, prawda? Nie licząc spadku wagi stosując taki harmonogram zwiększymy wydolność organizmu, zmniejszymy podatność na infekcje, podkręcimy siły witalne i wigor a także opóźnimy zegar biologiczny. Przywoływana już wstępna kuracja jest niezwykle istotna.

Nie rozchodzi się tylko o obniżoną treściwość przyjmowanych pokarmów, ale również o wytypowanie komponentów tak, aby podziałały detoksykująco.

W tym okresie niezbędne jest spożywanie większej ilości celulozy. Naszym dążeniem jest oczyszczenie układu pokarmowego, w którym przez długi czas zbierały się resztki pokarmowe niskich jakościowo produktów, resztek antybiotyków i metali ciężkich, które w formie złogów systematycznie zatrzymują prace przewodu pokarmowego. W przewodzie pokarmowym statystycznej jednostki przebywa ok 5-6 kg omawianych złogów.

Entuzjaści fast foodów i zupek błyskawicznych są w stanie uzbierać nawet do 15 kg.

Ratunkiem jest tutaj specjalistyczny i niekomfortowy zabieg lub całkowite odtrucie. Dodatkowymi korzyściami są: poprawa jakości skóry, włosów i paznokci. następnym podpunktem na ustalonej liście jest sala ćwiczeń. Warto skierować się do tej, która oprócz pozytywnych opinii i najnowszego sprzętu może poszczycić się również odpowiednio wykwalifikowaną kadrą trenerską. To przecież oni powiedzą nam jak dobrać właściwy dla prezentowanej wydolności plan treningów.

Nie należy przecież na własną rękę rozpocząć zwariowanej pogoni za wyśnionym odbiciem w lustrze, przez pierwszy okres nadwyrężając skutecznie mięśnie oraz stawy. Rozsądny i niezawodny plan powinien uwzględniać nasze dotychczasowe aktywności, ew. schorzenia i przeciwwskazania lekarskie. Istotne jest aby ustalić co chcemy uzyskać. Czy powinien to być rozrost tkanki mięśniowej, spadek wagi czy polepszenie całej kondycji ciała. Warto też pamiętać, że aktywność fizyczna pobudza produkcje endorfin- czyli autentycznego hormonu szczęścia. Dobrze przygotowany trener poradzi nam także w jaki sposób ułożyć własny harmonogram żywieniowy oraz po które suplementy sięgnąć.

Przejście na opisany plan nie oznacza automatycznie katorżniczej głodówki, chodzi w tym raczej o zmianę podejścia do filozofii żywienia.

Na starcie właściwie jest trzymać się z góry określanego harmonogramu w którym precyzyjnie określone są ilości wyszczególnionych produktów które przyjmujemy. Z upływem czasu nauczymy się sami określania kaloryczności i wartości odżywczych- będziemy mogli modyfikować swoją dietę w dowolny sposób. Podstawową sprawą nie jest nawet kaloryczność produktów które przyjmujemy, ale co najważniejsze ich jakość , ilości szczególnych składników odżywczych, witamin i minerałów które nam dostarczają. Choć na starcie wydaje się to bardzo trudne, z upływem czasu intuicyjnie poznajemy pozytywne dla nas produkty. Z dobrze rozpisanym planem żywienia i harmonogramem aktywności fizycznej zapracujemy na efekty, które oprócz spektakularnego ciała zaowocują perfekcyjną kondycją fizyczną..